Året 2010

Ja tänkte faktiskt att det kunde va kul att reflektera över det året som gått.. Tiden bara flyger iväg men när man ser tillbaka har man ju hunnit med endel ändå.. Om jag ska sätta ett ord på 2010 blir det nog: Stabilt.. Det mesta har börjat falla på plats här i sthlm, jobbet kan man nu så bara att köra på, lägenheten är iordning (förutom lite småfix som alltid dyker upp) och man har hittat sin plats bland de nya vännerna här..

Januari:

 

Riktigt kall vinter, va tveksam om jag skulle överleva, blev att pälsa på sig ordentligt..



Firade Linas födelsedag med drinkar på Imperiet på söder..


Mysig tjejkväll hos Madde med hemgjord pizza..

Februari:

Tror att jag gick i ide i februari för har faktiskt inga bilder, fortsatte väl att snöa och va kallt.. Så blev många myskvällar hemma i soffan

Mars:



After work på Fridays med söta jobbtjejerna







Va på en härlig spa- och herrgårdsweekend med Christofer på Färna Herrgård



Kollade innebandy med Carro och Mille, måset ju heja lite på våra killar=)

 
Mysig middag på tapasstället Ramblas

 

Va fortfarnade mycket snö men solen värmde och jag passade på att sola min bleka näsa lite.. Lite varmare oxå så mössan åkte av.. Kan det va så att våren e på väg??


Va sjuk och fick ligga nerbäddad på soffan och äta glass..

April:



Påskmiddag á la Christofer och Marika



After work med bästa tjejerna


Fixade hårförlängning..

Maj:





Hälsade på Sara och festade i Karlstad




Hemma hos familjen i Levide=)


25års fest hos Josse där jag även fick träffa härliga Sara och Hjalle..




Våren är här och vi cabbar ner och njuter av solen..


Balkongen va ju på plats och de utnyttjades flitigt för att fånga vårsolen..


 
Avslutar maj med en härlig dag på stranden.. Fortfarande kallt i vattnet men man kan ju plaska lite med fötterna iaf..

Tog visst längre tid än vad jag trott det här så får bli en fortsättning imorrn.. Då får ni massa härliga sommarbilder och lite från höst och vinter som varit..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu