Capri

Har varit och firat Szandra som fyllde år igår med en jätte trevlig (och god) middag på Restaurangen Capri på Nybrogatan.. Gillar ni italiensk mat så kan jag rekommendera=) Är så jäkla mätt, nästan ont i magen men det får det va värt.. Om jag ska fortsätta äta som jag göör just nu måste jag dock snart börja träna igen annars kommer jag bli en tjockis..hihi..

Förutom den mysiga middagen så har jag jobbat 10h, va inte riktigt lika roligt som att sitta och snacka och äta med tjejerna men det har varit en helt okej dag..

Nu ska jag sova upp i ottan imorrn med!!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu