Fika med mammagruppen..

Både jag och Moa somnande om i morse och vaknade kl 10, skönt men blev lite stressigt till gymmet (går upp typ 8annars).. Blev lite träning och sen hem och fixa i ordning oss inför fika med mammagruppen.. Va väldigt trevligt att sitta och prata lite medans barnen låg och lekte på en filt på golvet..

Hade tänkte ta lite bilder men min iPhone är stendöd.. Kändes konstigt att va utan mobil en hel eftermiddag men det gick bra:) Har nu fått låna Christofers gamla (han har iPhone 5 nu) .. Bästa funktionen måste ju ändå va ICloud, nu har jag allt som jag hade på min gamla här:)




Kommentarer
Postat av: mikaela

Har du kvar garantin på din gamla, så du kan laga den? för då kan jag gärna ta den ;) kram

Svar: Tyvärr ingen garanti kvar, ska kolla vad det kostar att laga, men behöver ha den själv i så fall, Christofers iphone får jag bara låna så länge..
Marikao

2012-11-12 @ 21:23:13
URL: http://mikaelaorleifson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu