Hej och hå..

Efter många förkylningar både för mig och Moa i vinter så har jag nu kunnat träna i 2 veckor utan ofrivilliga avbrott.. Känns så skönt att komma igång ordentligt.. Ska försöka testa lite nya pass nu i vår tänkte jag för att inte tröttna och först ut var Kettelbells i lördags.. Var ett helt okej pass som jag absolut kan tänka mig att köra igen, hade bra med träningsvärk efter så det måste ju ha gett nåt iaf =)
 
Idag har jag hunnit med promenad på ca 1h plus 1h på gymmet. Efter det så va det fika med mammagruppen.. Så får väl sammanfatta detta som en bra dag och Moa har fått vara supersocial och träffat både sina kompisar på Balance Kids och MG..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu