Ny vecka

Har jobbat idag 6-11, ganska soft faktiskt.. Men måste tillbaka till jobbet 14.30 för då e det personalmöte..

Har jobbat hela helgen så blivit tidiga kvällar.. Igår blev oxå en promenad runt på Djurgården, så skönt när solen skiner och det e vindstilla.. Hoppas det blir fler sån höstdagar..

       

    

    

Hände en läskig grej vid Karlaplan igår, när jag skulle åka till jobbet vid 06.30, va det massa poliser utanför tunnelbanan och blod på trottoaren, sen letade de igenom alla tunnelbanevagnar efter nån gärningsman. Då va det tydligen nån som hade blivit knivskuren i halsen ca 30 min tidigare.. Det absolut läskigaste va att jag hade tänkt börja jobba tidigare (fick om jag ville) men va så trött så låg kvar i sängen en stund till annars hade jag varit vid tunnelbanan typ när det hände..hu.. Undrar vad man hade gjort om man varit där och blivit vittne till allt ihop..

Har förresten bestämt att åka till Gotland 10-12 okt.. Ska bli mysigt att hälsa på familjen och lite kompisar..

Nu måste jag dra till mötet..'

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Angelica

Naj! Då är ju jag inte hemma! :( aja, det får la bli nästa gång du kommer då! Sköt om dig! Kram

2008-09-22 @ 20:27:31
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu