Onsdag..

En härlig sovmorgon har jag fått idag, hur skönt som helst.. Efter lite frukost är jag nu laddad för träning (får passa på nu innan semestern, kan tänka mig att det blir lata dagar då)..

Nästa på schemat är att åka in till city och kolla på födelsedagspresent till min älskling som fyller år på måndag..Har några idéer, men tycker alltid det är svårt att hitta nåt bra..

Sen är det ju de där sista timmarna på jobbet som jag måste stp ut med innan jag är ledig..

Kollade på vädret till helgen, ser inge vidare ut men hoppas på lite bättre till nästa vecka, några dagar på stranden hade varit skönt..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu