Det bär av söder ut..

Japp imorrn sätter jag mig på flyget och drar söder ut ända till mitt hemland Gotland=) Skönt med långhelg.. Kan behöva lite ledigt, va så himla trött i morse.. Lyckades med bedriften att åka förbi T-centralen till Östermalmstorg, satt i lung och ro och läste Metro, koncentrerade mig på att hålla mig vaken och helt plötsligt va det för sent.. Ganska irriterande va bara att gå och vänta på nästa tåg, tur att jag har lite marginal på morgon så hann i tid till jobbet ändå.. Klantigt..hehe..

Har hunnit med ett träningspass idag med, duktiga mig..
Annars har kvällen mest gått åt till att planera packning, ska lämna lite kläder till systrarna och så ska ju Noelias present med, blir full väska på dit vägen och halvfull när jag åker hem.. Får väga den sen så jag inte åker på nån övervikt.. Är svårt att veta vad man ska ha med sig, hoppas ju på sol och värme alla dagar, men man vet ju aldrig så här års..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej vännen!

Hoppas du får en underbar vistelse på ön i helgen!

och att vädret är bättre än regniga sthlm!

Försökt ringa.

Pussilipuss /M

2009-05-28 @ 08:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu