2 bra dagar..

Har varit två bra dagar på jobbet, det händer inte så ofta.. I går hade vi en riktig VIP middag att ta hand om, högsta VD hade bokat för ett sällskap på 16 pers.. Då gäller det att imponera.. I vanliga fall om vi har middag för så få så är vi själva med att lägga upp maten och servera men nu va vi 2 servitriser 1 kock plus att våran ena hovmästare va där för att hälsa dem välkomna (han gick dock hem sen).. Dukningen va jätte fin, fick stå och vika näckrosor till alla som brödet skulle ligga i (enda vikningen jag kan typ, mormor lärde mig när jag va lite), jag va den enda som kunde vika såna, inte ens vår hovmästare kom ihåg hur man gjorde, tänk att man skulle få nytta av det=) Gick väldigt bra hela kvällen och idag hade de mailat chefen och tackat för allt och sagt att de va jätte nöjda.. 



 



Idag va jag aningens trött när jag skulle upp, inte kul att jobba frukost efter ett kvällspass men det gick bra bara jag tog mig upp ur sängen.. Va en hyfsat lugn dag idag och jag slutade redan kl 14.. Blev ett pass på gymmet sen hem och slöa på soffan.. Har precis kollat klart Desperate Housewives vilket egentligen betyder att jag ska bums i säng.. Är 6-14 som gäller imorrn med..  

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu