Full fart..

Idag har varit en nyttig dag (inte matmässigt menat) har hunnit med massa grejer.. Började med tvätten imorse, Chrsitofer va snäll och gick upp tidigt och slängde in allt i maskien sen tog jag hand om allt när det va klart.. När tvätten va fixad blev det en sväng till World class, körde ett pass core och sen lite löpning.. Skönt att inte behöva träna ikväll.. När jag kom hem blev det städning av lägenheten, va väldigt behövligt, bytte även lakan i sängen så ska bli skönt att krypa ner där sen..

Solen tittade faktiskt fram en snabbis idag, va ett tag sen sist.. Tog en liten promenad och passade på att handla med mig lite kvällsmat hem.. Får se om Christofer hinner äta med mig,de hade tydligen samling jätte tidigt på träningen idag..

Som belöning för allt slit idag har jag precis mumsat i mig hembakad äppelpaj med vaniljvisp.. Va ritkigt smarrigt (får se om jag orkar nån mat sen)

 

Ska dricka upp min kopp kaffe och bara ta det lugnt ett tag nu..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu