Nu har den anlänt..

Äntligen är min nya fina dator här i min famn=) Är så mycket att fixa med så får bli ett kort litet inlägg detta första, men lovar nu att bli bättre på att skriva när jag inte behöver låna Stoffes dator jämt..

Annars har det inte hänt så mycket.. Va en massa att göra på jobbet full fart hela dagen men det har gått bra, alla va på lite bättre humör idag och då funkar det mycket bättre..

Nu ska jag återgå till att försöka förstå mig på denna nya apparat..Får bli lite mer update imorrn..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu