Tror jag såg snö..

Hade ju tänkt va hemma hela kvällen och bara mysa i soffan men när Johanna hörde av sig och ville gå en promenad så klart man ställer upp.. Ångrade mig lite när jag kom ut å märkte hur kallt det faktiskt va.. Kändes ändå okej i början men när vi va på väg hem började det blåsa motvind vilket inte va speciellt uppskattat.. Nästan hemma så hände det, vi såg en snöflinga, hade börjat småregna lite men eftersom det va så kallt så blandades det med snö.. Hu!!! Säger jag, avskyr snö.. Den fina hösten är väl inte redan slut?? Är verkligen inte redo för det..

Har bäddat ner mig i soffan under en varm filt och försöker låta bli att titta ut ifall man skulle råka se ännu mer snö (det man inte vet mår man inte dåligt av, eller hur va det?)..

Det bästa idag måste nog va Desperate Housewives på TV iaf.. Lite drama såhär i höstmörkret kan ju aldrig skada..

Xoxo Marika
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu