Fixar dag..

Har haft en fixar dag här hemma, skönt att få lite gjort.. Åkte först till Återvinningen och Bauhuas, sen har vi äntligen satt upp skåpet ovanpå kylen.. Nu har vi dock ingent sängbord (vi hade skåpet där som tillfälligt bord).. Finns lite grejer som ännu behöver köpas men har inte hittat rätt ännu å då e jag hellre utan.. Men är nog på tiden att jag börjar leta lite mer aktivt..



Har rensat bort lite sommarskor och kläder, bytt lakan i sängen.. Skulle ha städat lite oxå men får bli imorrn..

Fick sällskap på gymmet idag av Johanna (min granne) så vi körde lite löpning och sen ett corepass, orkade inte laga någon mat när jag kom hem så fick bli hämtmat från thailand..

Gårdag blev oxå en bra dag när jag väl fick upp Stoffe ur sängen;) Va ute i Skärholmen på IKEA och sen lämnade vi in min dator på El giganten för att se om den går att laga eller om jag får en ny..

På kvällen blev det bio och pizza.. Gick till Pizza Hut och sen blev det Inglourious Basterds.. Tyckte filmen va bra, lite äckliga scener ibland så känsliga jag fick blunda men allt som allt ett klart godkänt betyg..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fina ni är! Saknar dig! <3

Vädret är fantastiskt och önskar du vore här så vi kunde ta en lååång promenad i den underbara början-av-hösten!

Komsi, komsi...! ;)

Kan säkert hitta nån liten hyllan eller nåt du kan få spika upp här med :P

Love /M

2009-09-14 @ 18:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu