Pizzamys i soffan..

Blev en härlig promenad hem längs Södermälarstrand idag, solen sken så gjorde inget att det va lite kallt.. Hatar egentligen att det börjar bli kallt, hela min kropp strejkar mot det, jag är inte gjord för att leva i kyla och så är det bara.. Jag behöver värme för att min kropp ska må bra..  



Blev ett corepass på gymmet innan Christofer kom och hämtade mig så vi kunde köpa pizza=) Nu är vi mätta å belåtna och tänkte nog inte göra något alls ikväll mer än att mysa i soffan (eller just nu ligger han i sovrummet och läser för att jag tydligen har alldeles för dålig smak när det gäller TV-programm)..

Imorrn är det en ledig dag=)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu