Fröken hurtig..

Hade mitt första träningspass med personlig tränare idag, riktigt kul och jobbigt.. Körde ben övningar och sen boxning.. Synd att det kostar ganska mycket pengar annars hade jag anlitat henne flera dagar i veckan=) Har våran nästa träff om 1 vecka.. Regnade större delen av dagen men solen bestämde sig tillslut för att kika fram.. Köpte nya löparskor förra helgen så blev väldigt motiverad till att inviga dem.. Vi är några från jobbet som anmält oss i Vårruset 1 juni är 5km så är väl dax att börja träna..hehe.. Testade idag om jag ens orkade ta mig runt den sträckan.. Har ju inte varit ute och joggat sen i höstas nån gång.. Gick bättre än väntat (allstå jag sprang hela rundan utan att dö) nu ska bara tiden justeras lite=)  Har inte gjort så mycket mer idag, Christofer e på after work så varit ensam hemma hela kvällen.. Kollat på The Hills och tagit det lugnt..

Imorrn ska det jobbas och desamma gäller för lördag och söndag så inget påskparty för min del.. Ska nog fixa ihop en liten påskmiddag på lördag med Christofer men sen blir det nog inte så mycket mer firande..

Ska börja dra mig mot sängen eftersom klockan ringer tidigt imorrn...

GLAD PÅSK KÄRA VÄNNER!!!!



Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu