Christofer 30 år!!!

Bloggade lite under min semester i somras men la aldrig upp några bilder... Hittade de här från Christofers 30års fest och själva 30års dagen=)

Här e några från festen, va ju meningen att vi skulle va på vattenland å bada å grilla men efter att de varit storm och ösregn hela dagen och det inte såg ut som att de skulle klarna upp så fick vi improvisera lite.. Blev tacobuffe och massa alkohol i Stoffes mammas uterum sen dansade vi loss tills svetten rann och fötterna värkde,hahah....



Syskonen Marquart=)









Sen va det dax för att fira med familjen på den stora dagen!! Det väntade en liten överraskning för Christofer, nämligen ett fallskärmshopp som min och hans familj hade lagt ihop till.. Man kan ju säga att från början inte va helt bekväm med det, stackarn.. Men allt gick bra och han va jätte duktig=)








Så stolt över honom, jag skulle aldrig våga..

 
 

Mina söta systrar=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu