Och hej igen..

Sitter fortfarande på mitt feta arsle här framför datorn, alltså blev det ingen träning.. Har haft en väldigt trevlig chatt stund med en av mina fina vänner istället, kändes som om det va nyttigare än gymmet idag.. Känner mig så ledsen när inte de jag älskar mår riktigt bra, tycker ju själv att den här personen är värd allt det bästa i hela världen, hon borde få vakna lycklig varje dag och somna lycklig varje kväll.. Världen e tyvärr inte alltid rättvis och det e vi nog många som håller med om.. Men va ska man egentligen gör när det känns som att allt går emot en, när det beslut man fattar känns som fel beslut.. Ska livet behöva va en chansning då man ibland vinner och ibland förlorar utan att kunna påverka det själv eller finns det nåt sätt att förutspå framtiden?? Det som inte dödar gör oss starkare..

Ibland känner jag mig nästan lite rädd för att jag e så lycklig just nu, när kommer bakslaget lixom.. Känns alltid som något dåligt kommer hända när allt e som bäst..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu