20 år

Tänkte passa på att säga grattis till Jackie på mitt jobb som fyller 20 år idag.. Inte illa.. Känns om om det vä jätte länge sen jag va 20 år, har hunnit hända så mycket sen dess, 3 år går fort.. Vuxen kan jag nog inte kalla mig ännu, men mognat en hel del vill jag nog tro att jag gjort..hehe.. Tänk nästa jämna e lixom 30, känns väldigt avlägset men vet att tiden kommer gå fortare än man ibland vill.. Kommer ihåg min mammas 30 års fest, då va jag typ 8 år och hade även 2 småsyskon, hon hade mini bal i våran sal hemma.. Känns som jag ligger lite efter om jag ska hänga med i det tempot=) Får väl se vad ödet har att bjuda på för min del..

Ska börja göra mig i ordning nu, bjuden på Jackies kalas.. Får dock bli en kort kväll då det e jobb som gäller imorrn 7-13, längtar inte..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu