En helt vanlig dag..

Mitt liv är otroligt ospännande för tillfället.. Jobbar, jobbar, jobbar, sen försöker jag även hinna sova och träna lite.. Låter kul va??..
Ikväll ligger jag hemma i soffan å kollar TV, kikar bort mot diskbänken lite då och då, borde verkligen diska men har hittills lyckats komma på andra grejer att fördriva tiden med, typ måste verkligen kolla min mail, ringa mamma å pappa, skriva i min blogg.. Undrar vad jag ska ha för ursäkt när det här inlägget är färdigt, har ju inte direkt så mycket att skriva om idag..

Hände en kul grej som faktiskt är värt att nämna fint besök i mitt café idag av ingen mindre än Ingemar Stenmark..





Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu