Ensamt..

Japp sitter här alldeles ensam för min kille e tvungen att åka till Göteborg och Borås med jobbet, kommer inte hem förrän fredag em.. Hu.. Hatar att va ensam, eller det e okej att va själv hemma, men när kvällen kommer och det e dags att krypa i säng och ena halvan e tom, då e det inge kul längre..=( Är väldigt sällskaps sjuk av mig..

Blev ingen promenad ikväll för Madde skulle plugga, men annars har vi varit väldigt duktiga, sitter även och kollar på chokladkakan som ligger här på soffbordet och som jag inte ätit en enda bit av, Stoffe köpte den i söndags och nästan ätit upp hela men på något konstigt sätt har jag lyckats låta bli (det e till och med min favorit Marabou digestive).. Har inte blivit en enda kaka på jobbet den här veckan heller. Undrar om jag håller på att bli nyttig på riktigt?? Får nog unna mig lite lördagsgodis så min kropp inte får en total chock utan någe godis alls..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu