2:a dagen..

Ligger på soffan å slöar efter dag 2 på jobbet.. Har gått ganska bra idag men mycket att lära, hovmästaren sa dock att jag va duktig och att de hade gillat mig från första stund, alltid kul att höra.. Verkar som om jag kan få jobba varje dag om jag vill, men hoppas på lite ledigt, behöver en sovmorgon iaf.. Va lite seg i morse så fick springa till tunnelbanan, hann precis..

Ikväll ska jag nog göra så lite som möjligt, försöka va vaken nu å krypa i säng tidigt.. Stoffe tränar så får se om jag orkar gå en promenad för att va lite duktig jag med.. Regnar ute idag oxå, börjar tröttna på detta dåliga väder..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu