Bra dag..

Har varit en lång men bra dag idag, gick upp typ kl 8 när Stoffe hade åkt till jobbet va nog lite nervös inför intervjun å kunde inte sova längre.. Kl 10 skulle jag va på Rica, gick ganska bra tror jag, ska få prov jobba på måndag. Behövde en lång svart kjol (ska gå en bit över knäna) och svarta bekväma skor sen fick man skjorta å förkläde där.. Tyckte inte det lät så svårt att hitta men efter en hel eftermiddag på stan med Lina som hjälp så  har vi nog kollat de flesta affärer men va tydligen inte modernt att ha den längden. Tyckte att nån tant affär kunde vara ett säkert kort, men inte ens där.. Kom hem med 1 par stövlar i stället så ganska nöjd ändå, får ta nya tag med kjolen imorrn..=)



Va mycket trevligt att träffa Lina, vi har sprungit runt på stan å sen blev det en fika, saknar redan kaffet på Skafferiet, måste typ skaffa egen espressomaskin så får de skicka upp kaffe till mig.. Förstår inte hur jag ska klara mig annars..=)

Nu ska jag laga lite mat till min hårt arbetande kille som snart kommer hem, sen ska han å träna så får se vad jag hittar på ikväll..

Hörs kanske senare..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu