Don´t know what to do..

Måste va något fel på mig, har varit vaken sen typ 7.30 i morse.. Alltså, min lediga dag å inga planer så varför inte sova lite längre?? Stoffe har lämnat mig för att åka till Gävle å spela match och sen skulle de ha fest ikväll.. Men vi hann mysa en stund i  morse, gillar morgonmys=)

Jobbade igår till typ 20.20, va en ganska lugn kväll.. Har fått schema till nästa vecka, väldigt blandade tider så skönt att slippa gå upp 5 varje morgon..

Madeleine övertalade mig att följa med henne på fest å sen tänkt utgång, va ganska seg men jobbar tidigt söndag och jobbar tidigt nästa helg så man får väl ta chansen.. Va jätte långsamma när vi skulle fixa i ordning oss så kom till förfesten typ 23.. Va en kompis till Stefan som fyllde år, han bor i Alvik.. Va inte där så länge, men hann dricka lite vin=) Sen va tanken att gå till Sturekompaniet, va jätte mycket folk men vi hade nån biljett som två fick gå in gratis.. Bkev dock inte som vi tänkt oss, grinig vakt, grinig kassörska och sen struntade vi i det helt å gick hem.. Ville inte stå å flörta med nån bara för att komma in.. Inte vår stil.. Kom hem typ 01.30 ganska skönt faktiskt då jag känner mig pigg idag.. Har iaf fått en liten guidad tur runt stureplan så jag kanske hittar ut nån annan gång..

Ska gå å handla lite frukost nu börjar bli hungrig.. Madeleine va precis här å hämtade lite grejer hon skulle ut å rida och på middag ikväll, hoppas du får trevligt gumman=) Rida e mysigt, det måste jag göra nästa gång jag kommer till Gotland. Min lillasyster har häst som jag kanske kan sno..hehe..

Ha en bra helg alla..

Xoxo Marika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu