Fredag..

Jaha då va det fredag igen.. Vaknade kl 8 å va ganska pigg så dumt att somna om.. Har ätit lite frukost å sitter å kollar på Nyhetsmorgon.. Har varit sol hela morgonen och som jag sagt förut så lyser den rakt på sängen, så va ingen idé att ligga kvar längre än nödvändigt.. Skönt att det inte regnar, har varit så sjukt tråkigt väder sen jag flyttade upp hit..


 Så här fint är det när solen tittar fram..

Igår blev det bio med Stoffe, vi va och kollade på Arn Riket vid vägens slut.. Mysigt att gå på bio tycker jag sitta i mörkret å käka popcorn.. Blev även köp av vinterjacka igår så 2000:- fattigare, tur att jag har jobb..Blev en vit jacka, va lite tveksam, men som Stoffe sa, det går ju att tvätta.. Får nog ta det lite lugnt med shoppingen resten av månaden..

                                                 


Ska börja jobba kl14 idag, har ingen aning om vad man ska göra hela eftermiddagen där, men det visar sig väl.. Slutar typ kl 20 ikväll, skönt att det inte blir så sent, då ska jag hem å hänga med min kille.. Annars har jag inga planer för helgen, jobba söndag 7-13..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu