Fredag..

Helgen är nästan här och Marika vet inte vad hon ska hitta på.. Har haft helg hela veckan känns det som eftersom jag inte jobbat nåt.. 

Igår kom Madeleine å Stefan på besök drack lite rödvin å pratade, va jätte mysigt.. Va deras första besök, men hoppas det blir fler=)

Stoffe åker iväg på cup i helgen till Karlstad, så jag kommer få bo här själv, känns inte alls lockande.. Men får väl övertala mina vänner att va med mig.. Är ganska sällskaps sjuk speciellt när Stoffe åker nånstans, känner mig så ensam å övergiven även om han bara e borta några dagar.. Lite löjligt, jag vet..

Hittade förresten en kjol igår på Zara, inte så dyr heller så supernöjd.. Kommer va så stilig i min knälånga kjol, skjorta å förkläde.. Lite nervös faktiskt för att jobba.. Men hoppas de e snäll å tar hand om mig.. Ska börja kl 6 på morgonen så måste upp typ kl 5 helt sjukt tidigt, nästan natt ännu ju.. Men eftersom jag sa att jag va morgonpigg på intervjun e det bara att bita ihop, kladda på massa smink, hälla i sig några koppar kaffe och sen e det väl bara att köra=)

Ska käka lite frukost nu, magen kurrar.. Sen ska jag nog va hurtig å gå en promenad, ganska fint väder här idag med..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu