Irriterande..

Hatar våran bongmaskin på jobbet.. Sjukt krångligt system, jobbade över 45 min idag för att jag råkat få in en nota fel som sen skulle va så jävla (ursäkta svordom) svår att få bort igen .. På skafferiet fanns det en jätte bra knapp som hette återköp, hur lätt som helst, men så enkelt skulle det tydligen inte va här.. Men annars har det varit en bra dag..

Ska bli väldigt skönt att va ledig imorrn, har bokat tid i tvätgtstugan mellan 7-10 så sovmorgon kan jag glömma men skönt att få något klokt gjort redan på förmiddagen (undrar om jag tycker det är en lika bra idé imorrn när klockan ringer?)...

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu