Nytt jobb!

Blev 8 timmars jobb idag, först frukost sen lunch på hotellet.. Har varit mycket nytt att försöka memorera, men har inte gjort några större tabbar (tror jag).. Är iaf anställd nu, ska jobba kl 6 imorrn med sen får vi se vad jag får för schema, men kommer nog mest va frukost/lunch.. Alla har varit jätte snälla mot mig så kommer nog att trivas, skönt att ha nåt att göra på dagarna och veta att det kommer in lite pengar på kontot=) Har varit otroligt snygg på jobbet, en vit skjorta i stl L och vitt långt förkläde till frukosten, sen bytte man om då blev det en svart väst i stl 44 (utanpå den stora vita sjkortan) och svart långt förkläde, det bästa va nästan min fina namnskylt (som man måste ha) eftersom jag bara provjobbade idag fanns ingen med mitt namn så jag fick en som låg på kontoret som det stod Ulrika på..  

Blev en sväng på stan efter jobbet, har köpt nya skor att jobba i och sen lite andra bra att ha grejer, har skrivit en lista med saker jag behöver så ska försöka hålla mig till den när jag shoppar.. Kunde stryka 3 grejer idag, så det va bra..
Hann knappt hem å vända sen blev det en tur till centrum till för Stoffe skulle ha ny kostym, blev en jätte fin från Tiger.. Sen firade vi mitt nya jobb med att äta en romantisk fin middag på McDonalds..

Blir snart sängen, är så trött.. Har så mycket ny information i huvudet och benen värker.. Kommer inte va lätt att komma upp imorrn, men vänjer mig förhoppningsvis.. Från å med nu är jag morgonpigg!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu