Promenad bland Gucci å Louis Vuitton

Blev ett inlägg till ikväll..

Kom precis hem från en promenad. När Stoffe åkte på träning bestämde jag mig för att jag oxå behövde röra lite på mig.. Uppklädd till tänderna i mina bästa adidas byxor och luvtröja begav jag mig ut för att lära känna Östermalm lite bättre, kunde nog inte valt bättre kläder för detta tillfälle, kände mig verkligen så rätt..haha.. Jaja va skönt att promenera, gick bort till Östermalmstorg och vidare till Stureplan va ganska mycket folk på stan.. Blev lite fönster shopping på vägen till baka hittade några nice väskor som jag kände passade min utstyrsel så bra att jag blev lite ledsen när Gucci inte hade kvälls öppet..=(

                         


Ganska fin va?? Alltså väskan inte jag=) Nästa gång jag har 15.000:- över så kanske man ska slå till.. Eller om  kanske nån väldigt rik person skulle läsa detta å vilja ge mig den i present.. Stor risk men man vet ju aldrig..

Hoppas Stoffe skyndar sig hem, för jag har lite tråkigt.. Saknar verkligen kanal 5 och TV3 finns inget roligt att se på kvällarna..

Xoxo Marika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu