Soliga höstdagar

Finns det nå finare än en solig höstdag i slutet av september.. Löven har börjat skifta färg och solen kämpar fortfarande för att ge oss lite värme innan det slår om till vinter.. Så har dagen varit idag..
Va lite dimmigt i morse så ingen sol som tvingade mig att gå upp ur sängen=) Blev lite frukost runt kl 10 sen vänta på att dimman skulle lätta.. Blev en promenad/jogging på Djurgården har en runda som e 7km, ganska lagom tycker jag..

Sen blev det hem en stund men tråkigt att sitta inne när det e en så härlig dag, Gick ner till Djurgårdsbron och satt mig där med en bok å en latte, behövde bara ha t-shirt.. Bäst att ta vara på såna här dagar, man vet aldrig när kylan bestämmer sig för att ta över..

Har blivit middag med Stoffe, han e träningsledig ikväll=) Det gillar jag.. Ska kolla fortsättningen på Främmande fågel nu..

Jobb imorrn 10-16 sen myskväll med Linda, ska bli jätte kul att träffa henne då vi inte setts sen vi åkte båten ihop när jag flyttade upp..

Xoxo Marika  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu