Sorry..

Förlåt, varit dålig på att skriva.. Händer inget spännande i mitt liv just nu, massa jobba bara å hur kul e det att skriva om det.. Nästa vecka jobbar jag bara 4 dagar så då kanske det dyker upp nå kul, vi får se vad jag lyckas hitta på..

Va bjuden på middag till Madeleine igår, men va tvungen att tacka nej eftersom jag  hade så ont i huvudet och va sjukt trött.. Tråkigt, men hoppas vi kan hitta på nåt nästa helg för då e jag ledig=)

Känner mig lite piggare idag så ska nog gå en promenad sen, måste röra  lite på mig.. Blåser idag, inte så varmt längre, svårt hur mycket man ska ha på sig, blir ju varm när man går fort..

Träffade Josefine som jag jobbade med på skafferiet idag, hon å hennes mamma bodde på Rica, hade varit uppe å shoppat å skulle hem till Gotland idag.. Kul att se henne, vad e chansen lixom att hon väljer just det hotellet jag jobbar på av alla som finns i sthlm..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu