Sovmorgon..

Va sååå skönt att sova.. Vaknade iofs vid typ kl 6och känndes som om jag skulle upp, men eftersom jag e ledig så va det bara att somna om igen, vaknade halv 11 känndes mer lagom att överge sängen=) 

Regnar iaf inte just nu så kanske skulle ta med min shoppinglista och se om det e nåt som kan bockas av efter en sväng på stan.. Är ju min bästa hobby å gå på stan å shoppa=) Det så man får motion när man bor i en storstad..hihi..

Ska göra lite nytta idag oxå å fixa vår tvätt, men annars blir det nog inte så mmycket vettigt gjort, ska va en riktig latmask...

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu