Utlåst..

Så då va dag 3 avklarad på jobbet, va sjukt trött igår men känns lite bättre idag så kommer nog kunna vänja mig.. Är ledig imorrn ska bli så himla skönt med sovmorgon!! Har varit på HM och handlat en vit skjorta idag till jobbet, ska jobba e.m och kväll på fredag och då har man väst över så tänkte att jag skulle fuska lite och hoppas de inte märker nåt, är trött på att gå runt i ett tält.hihi.. Om de skulle säga nåt får man väl spela dum och säga att man trodde det va okej..
Fick användning för mina café kunskaper idag då jag fick äran att laga kaffekvarnen, och visst fixade jag det så nu fungerar den hur bra som helst, pluspoäng till mig=)

Blev utlåst igår, det började såhär.. Stoffe hämtade upp mig när han slutade jobba för att han skulle tvätta ur bilen och sen skulle vi fixa lite mat innan hans träning.. Klockan gick tyvärr lite för fort och vi körde runt lite för länge. Vi beställde thaimat och åkte hem å hämtade hans väska medans vi väntade på maten, det var nu som han lånade mina nycklar för hans låg bak i bilen, sprang super stressad upp och hämtade väskan sen åkte vi (alldeles för fort) och hämtade maten sen släppte han av mig vid närmaste tunnelbana som va Tekniska högskolan efter ca 25 min va jag nästan hemma, va otroligt trött och såg fram emot att få första ligga i soffan en stund och sen krypa ner i sängen.. Fick en obehaglig känsla längs med ryggraden när jag närmade mig porten, något stod inte rätt till, kollade igenom min väska men visste redan att mina nycklar va i Haninge och tränade innebandy.. Hade iaf mat med mig så ordnade en liten picknick i trappan, gick sedan till affären och köpte 2 skvaller tidnigar och en stor chokladkaka, sen va det bara att vänta.. Stoffe hade som tur va en kort träning så behövde bara sitta där i ca 2 timmar...



Va inte helt nöjd med att sitta här när jag visste att mina sköna säng va på andra sidan den låsta dörren..
Nu ska jag va jätte mogen å spela mitt favorit spel The Sims2..

Xoxo Marika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu