Vardagen är här..

Efter en sommar där man tar dagen lite som den kommer, dricker vin alldeles för ofta, äter god mat och ligger och latar sig i solen märks det väldig tydlig att vardagen är här nu.. Mitt liv ser ungefär ut såhär: Jobba, träna, äta, sova umgås med Christofer och försöka va social nån kväll i veckan.. Idag va inget undantag.. Har jobbat, promenad vid Årstaviken och sen hem och laga mat till mig och Christofer.. Verkar otroligt tråkigt när man läser det här, men måste säga att jag tycker det e skönt att få in lite rutiner igen, speciellt träningen som jag varit väldigt lat med i sommar.. Dax att börja ladda för beach 2010=)

Nytt för i höst är att jag och Christofer har börjat planera veckovis vad vi ska äta på kvällarna och sen åker vi och storhandlar det vi ska ha.. Blir ingen skräpmat mitt i veckan då och mycket mer ekonomiskt när man slipper småhandla hela tiden..Känns väldigt moget att gå i affären med kundvagnen och storhandla tycker jag..hihi..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: Madeleine

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA VUXENPOÄNG!!!!

Veckohandla is the shit ;)

Bara hunden och bebben som fattas nu för er då! :P

Love, Saknar dig, Ses snart min fina! /M

2009-08-27 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu