Snopet..

Va på biodate med min kille igår och skulle se Luftslottet som sprängdes.. Har verkligen gillat de 2 första filmerna så såg fram emot att se den sista upplösningen.. Va spännande och bra hela 1h och 30 min sen dog filmen.. Hade blivit något fel på utrustningen så va bara att gå hem, blev kompenserade med 2 st nya biljetter, men det täcker ju knappt utgifterna den kvällen, parkering, godis mm.. Och hur kul är det nu att gå och se om filmen, bara för att få se slutet?? Va riktigt besviken igår, så snopet lixom när man slår på stort och pallrar sig iväg på bio..

Jobbar kväll idag så funderar på om jag ska va duktig och gå på ett corepass innan eller om jag ska lata mig en stund till..

Skulle nog behöva vila så mycket som möjligt för att palla partyhelgen som ligger framför mig.. Blir utgång både fredag och lördag med Noelia och Javiera=)

Ska fixa lite kaffe nu så kanske jag blir lite piggare och kan ta mig iväg till gymmet..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu