Stor popcorn och Idol..

Är ju den stora finalen ikväll om nån har missat det.. Har inte följt idol så jätte bra den här hösten men lite koll har man ju.. Tycker dock det e tråkigt att ingen av mina favoriter är kvar. Om jag får säga vad jag tycker så känner jag inget speciellt alls för Erik eller Calle, de e duktiga inget snack om saken men jag tycker inte de har det där lilla extra som utmärker en artist.. Tror inte att de kommer lyckas efter idol.. Ja ja, vad kan jag om musik egentligen.. Ska iaf bli spännande att se vem som vinner...

Dagen på jobbet va stressig från början till slut men behövde bara jobba över 20 min så totalt slutade det på 10 h och 30 min.. Efter jobbet blev det direkt  till gymmet körde först Afrikansk dans, är riktigt rolig träning och efter det core (inte lika roligt men väldigt bra).. Nu tänker jag inte röra en fena mer ikväll.. Imorrn är det frukostpass på jobbet som gäller så sängen ganska tidigt..

Såg på facebook att de som inte sitter å ser på idol tydligen e på julfest ikväll (min kille e en av dem).. Undrar varför mitt jobb inte har nån julfest..snålt tycker jag..=(

Nej nu ska jag inte ta upp mer av er tid ikväll.. Ha en toppen helg!!!!!!!!!

Xoxo Marika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu