Nytt inlägg..

Har en sjuk vän som nu har så tråkigt att hon vill läsa min blogg, men vad händer då? Jo jag har inte skrivit nåt och varit superdålig på att uppdatera.. Detta inlägg är till henne..

Är själv lite krasslig, men efter överdos av C-vitamin, kan jang och nässpray så känner jag mig faktiskt helt okej idag så hoppas att en natt med ordentlig sömn blir pricken över i så jag e frisk imorrn=)

Har ikväll varit hemma själv å kollat Let´s dance, synd att jag inte är någon bloggdrotttning eller annan kändis, hade varit sjukt kul att va med å lära sig alla danser.. Bloggdrottning har vi ju märkt att jag nog aldrig kommer bli med tanke på alla min intressanta inlägg..hehe.. Undrar vad jag ska lyckas bli känd inom, är ju inte direkt nån sångtalang brukar kunna få ganska höga poäng i Singstar men tror inte det räcker.. Mina skådespelarkunskaper räckte till jätte bra när jag fick rollen som en vacker orkidée i våran pjäs om regnskogen i typ 4:an, var en stor succé, men tror ändå att jag måste hitta en annan genre.. Någon som har ett förslag?? Någon dold talang som jag inte hittat ännu.. 

Har helt ledigt i helgen så vill verkligen inte va sjuk.. Har inte direkt något planerat mer än att ska på litet födelsedagskalas till en tjej på mitt jobb imorrn kväll, ska bli kul.. Dricka lite vin, snacka lite skit och sen se var kvällen för oss..

Krya på dig min kära vän.. Saknar dig så se till att bli frisk så vi kan börja gå våra promenader igen..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Den lilla sjuka vännen

Och var var din lilla födelsedags hälsning till mig? :P

Nejdå, Är sjukt rastlös men trött samtidigt, det är segt!

En sak ska du veta: Du har massa fina kvaliteter!

Tror alla önskar att de hade en sån där dundertalang men det är faktiskt inte så dumt att vara bra på mycket, istället för att vara bäst på en grej!

Tänk på det min fina vän och sov sött!

<3 /Den lilla sjuka vännen!

2009-01-16 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu