World Class..

Är namnet på stället jag i dag bestämde mig att börja träna på.. Känns bra att äntligen ha ett träningskort, ska bara skaffa ett par nice inomhusskor och få med mig Neda eller Sara för en premiär.. De håller på å bygger en anläggning vid Nybroplan som ska va klar i början av april, det är där som jag har mitt kort men fram tills den är klar så tränar jag gratis på alla andra World class i Sthlm.. http://www.animero.com/worldclass/nybroplan/

Dagen på jobbet har varit ganska stressig, men det e nåt man börjat vänja sig med.. Va ju så duktig och gick och la mig typ kl 21.15 igår för att va lite pigg idag men tror ni att de gick att somna då.. Absolut inte!! Hade stängt av TVn släckt alla lampor och låg å blundade i typ 1,5 timme tills Christofer kom hem från träningen, pratade lite med honom och gjorde ett  nytt försök att tillkalla drömmarnas värld, lite över kl. 23 tror jag att jag tillslut lyckades somna..

Ikväll blev det nacos till middag, mycket gott men som vanligt äter man alldeles för mycket av det goda och ligger här i soffan propp mätt.. Ska snart borsta tänderna och se om det går lättare att somna ikväll..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu