Att leka lyx..

Att leka lyx betyder att man en solig eftermiddag hyr en stor båt, får ett glas champagne serverat åker till en marina där den första man ser är är Foppa, och sen e det bara att njuta..hehe..
Ibland känns det som att livet leker (har som tur är inte fått räkningen ännu) och visst är man värd det efter en lång slitsam vår att få unna sig lite extra.. Här får ni lite nice bilder från våran lördag..


Skönt att va på havet där det fläktar lite..


Här är marinan och våran nya polare Foppa även känd som Peter Forsberg..



Rikrigt kul att bara åka runt och leka stekare..hihi.. Blev nog lite fö mycket bubbel i värmen..


Jag och min älskling fastnade oxå på kort=)

Tror jag måste förhandla mig till lite bättre lön så vi kan skaffa en sån här skönhet till båt nästa sommar..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu