En helg utan internet..

Eftersom min dator e kass och inte fungerar så blev jag utan när Stoffe tog med sin till Gotland i helgen.. Har väl inte hänt nåt direkt jätte spännande.. Jobbade kväll i fredags så fick ta vara på det varma vädret (verkar ju va borta nu) blev en dag på stranden och första badet för i år.. Lördag va jag ledig och passade på att träna, blev en morgonpromenad och sen gymmet.. På kvällen bar det av till Sködal och grillfest med Lina hos hennes kompis Matilda.. Mcket trevligt men blev lite senare än vad vi planerat, kom hem typ kl 5.. Söndag säger väl sig själv att det va en riktig slödag, men tog mig i kragen framåt kvällen och gick en promenad på ca 1 timme och sen storstädning i lägenheten.. Så lite duktig har jag varit ändå..

Idag har det hänt ungefär noll roliga grejer att skriva.. Eller just det köpt lite nya fina prydnadskuddar till soffan och sängen.. Väldigt nöjd med dem..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu