Jobbe..

Är så himla skönt att va hemma, har kollat TV, käkat lite och pratat med Jennie.. Skulle kolla om hon överlevde studenten=) Regnar ute, känner inte för att klä på mig och gå till tunnelbanan.. Börjar jobba om 1 timme..hu.. Idag vill jag faktiskt inte.. Skulle absolut inte göra nåt om de ringde å sa att jag inte behövde komma.. Men bäst att va realistisk, det kommer aldrig hända.. För mycket att göra på hotellet nu för att man ska få ledigt bara sådär.. Är ledig imorrn så får se fram emot det.. Ska träna, kanske städa lite å träffa Madde.. Känner på mig att det kan bli en bra dag..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu