Laddad?

Blev en tupplur på soffan, så laddad verkar det som jag e för att spela match..hehe.. Ska försöka piggna till.. Läste precis på Najallas blogg, de är på väg på familje semster.. Låter sköt det där med semester, särskilt i kombination med sol=)
Hoppas jag å Christofer kan åka nånstans i höst/vinter, vi har pratat om det men man vet ju aldrig om det blir av..

Ser ut som att det klarnar upp lite här efter det gråa tråkiga vädret vi haft under dagen, kommer bli perfekt fotbollsväder.. Oj dax att börja byta om, ska möta Katja om 15 min.. Önska mig lycka till=)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu