En bit på vägen..

Blev först jobb 8-13 , stressigt att jobba frukost som vanligt på söndagar men gick bra.. Sen direkt till lägenheten för nästa pass, har skrubbat en massa så just nu känns det hyfsat bra, tacksamt att städa när man märker så stor skillnad.. Super trött ikväll.. Har börjat kolla på Beck men finns risk att jag somnar i nyhetspausen..

Här e lite bilder jag tog idag.. (tror inte jag har lagt upp några innan)..

 
 

Saknas just nu kök som ni ser och hade tyvärr ingen bild på det som kommer bli sovrummet.. Kommer behålla trägolvet men allt ska målas, det kommer bli vårat projekt till helgen skulle jag tro..

Kommer bli en slitsam månad, men får hoppas det e värt det när allt e klart..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Angelica

Va duktiga ni är! Ni kommer va så stolta och nöjda när allt är klart! Och det med all rätt! Jag såg klart Beck-filmen, men jag kanske inte ska avslöja slutet... :P Kram

2009-03-08 @ 23:06:46
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/
Postat av: Najalla

What, jag har inte ens fattat att ni köpt. Trodde typ bara att ni flyttat till en större. Well, tell me.. Tell me. Vart, hur mycket, hur stor.. Ja allt =) Puss puss min vän.

2009-03-09 @ 13:41:35
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu