Kök på gång..

Va och beställde vårat nya kök idag, kommer bli så bra..
Christofer har varit jätte duktig medans jag va på jobbet och rivit typ hela det gamla köket..

Själv kom jag hem för en stund sen, ska sova snart för jobbar frukost imorrn.. Blir en tur till lägenheten imorrn med, fortsätta skura i badrummet och kanske börja städa lite i resten av rummen. Är bjuden på fika hos Madeleine men som det ser ut nu kommer jag nog inte hinna.. Får se hur dagen artar sig.. Hon har bakat kanelbullar och det vill man ju inte missa..=)

Oj vad tiden springer iväg, är egentligen för trött för att sitta här och skriva.. Kommer bli en stressig dag på jobbet imorrn så behöver min sömn..

Hoppas ni har en trevlig lördagkväll!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu