Oj vilken helg..

Helgen känns som den varit väldigt lång, men snart så har vi ett kök klart=) Christofer å Stefan (hans pappa) har varit så jäkla duktiga.. Jag å Ingela har hjälpt till så gott det går sen har det blivit att spackla och slipa för min del, Har även lyckats städa lite bakom våra äckliga element så de nu inte är fullt så hemska.. Är så mycket vi måste hinna göra i veckan så jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.. Inflyttning om 8 dagar.. Ska tydligen spackla å slipa större delen av dagen imorrn, gillar inte att slipa, man blir trött i armen och man själv och lägenheten blir täckt av damm.. 

Jag är otroligt trött nu, har ju inte bara varit i lägenheten utan jobbat oxå upp kl 5 fredag och kl 6 lördag och söndag.. Vet inte vad jag ska skriva, ska ta lite kort imorrn så ni kan se hur det går för oss.. Måste ske stora framsteg de närmaste dagarna om vi ska bli klara i tid.. Finns en stor risk att det inte kommer va så många inlägg här den närmaste tiden...

Xoxo Marika 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu