Hej, hej..

Om det e några läsare kvar så tänkte jag bara säga att jag mår bra men att min dator fortfarande e ganska sjuk.. Läget verkar förbli oförändrat där tyvärr.. Sitter vid Christofers dator nu, men känns inte lika kul.. Har inga bilder eller musik och sen e jag inte så van att använda Mac heller..

Har varit jobb hela helgen, men hunnit med årets första grillning och lite solning i parken oxå.. Valborg jobbade jag först till kl 22 sen hem till Lina och Johannes på fest, Lina fyllde 25.. Trevlig hemmafest va det.. De har oxå köpt lägenhet nligen så kul att se hur de hade det.

Idag är jag ledig men va tvungen att åka till jobbet ändå för att gå nån kurs på 2 timmar, lagom roande.. Blev lite städning här sen, skönt att ha ordning omkring sig.. Vi får våran nya TV idag, very nice=)

Blir lite träning ikväll men annars bara lugnt.. Jobbar långt pass imorrn 6-16 så bäst att vara utvilad..

Ska se om vi får upp våran TV i veckan, ännu ett steg till att vardagsrummet ska bli klart.. Gillar när det händer saker, måste se till att ta tag i köket snart oxå, hade varit skönt att ha klart det innan sommaren..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu