1:a advent..

Då va första advent snart avklarad, bara 3 st ljus kvar nu som ska brinna innan julafton.. Har en känsla av att det kommer gå riktigt fort.. Va jätte nöjd när jag redan för nån vecka sen va klar med en julklapp men nu börjar jag få lite smått panik över att jag inte har en aning om vad jag ska köpa till resten.. Får börja klura lite på det tror jag.. Något annat som vi behöver klura på är när vi ska åka till och från gotland över jul.. Börjar ju bli ganska mycket folk på båtarna..

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu