Inte lika bra..

Om måndag och tisdag va bra dagar så va detta absolut en mindre bra dag, frukosten va jätte stressig för att 1 tjej va sjuk och det hade bokat på massa extra rum så vi hade fler gäster an vi räknat med, sen vad ska man säga om lunchen lixom, sjukt jobbig helt enkelt.. Ligger hemma i soffan och vilar mig lite nu sen blir det core express kl 17.20.. När Christofer kommer hem ska vi bygga lite, har ju fått våran skiva till köket och den ska förhoppningsvis på plats ikväll, lyckas vi få upp den lovar jag bilder..

Nu ska jag nog köra lite Sims 3 har inte spelat på över 1 vecka, har varit så mycket att göra så det känns som att det enda jag gjort hemma är att sova..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu