Kort dag på jobbet..

Eller jag får väl säga att jag inte direkt jobbade nåt innan jag åkte hem igen.. Mådde lite illa och kände mig hängig när jag vaknade, men hallå klockan e bara 5 och man e ju inte direkt på topp den tiden på morgonen, gjorde mig iordning och åkte till jobbet men illamåendet vill inte gå över och trots tjockaste vinterjackan satt jag och frös på t-banan.. Kom fram till jobbet, la mig och vilade en stund på en bänk i vårat omklädningsrum och bestämde helt enkelt att jobb nog inte va något alternativ idag.. Va bara att knalla tillbaka till t-banan igen och åka hem..

Nu ligger jag här på soffan och tycker lite synd om mig själv, känns rätt så okej när jag ligger ner å vilar och tror inte jag har nån feber men mår fortfarande illa.. Vilken skit dag!! Har så mycket att se fram emot och att göra den här veckan, har absolut inte tid för att va sjuk..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Stackars barn, Svinis på G?

Krya-på-dig-kramar-i-massor!

2009-11-17 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu