En lång dag..

Blev då självklart en tur till apoteket där det blev storshopping.. Ville ju  verkligen orka umgås med brorsan och Emelie så proppade i mig all medicin jag kunde tänka mig och sen iväg.. Blev ganska många timmar på stan men jag överlevde, rätt så slut nu bara.. Hittade stövlar, jacka och kofta till Emelie och Jimmy fick med sig en skjorta hem.. Till mig blev det en födelsedagspresent från Jimmy (fick inte öppna innan jag fyller år av Christofer) har ingen aning om vad det kan vara;) Hittade även en pälshatt på BikBok som fick följa med mig hem..



Fick min lön idag så något måste man ju få unna sig.. Hittade även ett par stövlar som jag ska önska mig av min kära pojkvän i födelsedagspresent..

Blev te och rostmacka till kvällsmat och lite cheescake (hade kvar några bitar i frysen från helgen)..

Ska ta en varm dusch sen e jag faktiskt så slut ikväll så sängen lockar extra mycket, ska upp tidigt å jobba imorrn så vill va så pigg som möjligt.. Nån som har några planer för helgen?? Är ju faktiskt fredag imorrn=)

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för hjälpen med shoppingen och allt annat. :) Hoppas du mår bättre snart. :) Kram

2009-10-17 @ 17:19:20
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu