Hurra hurra hurra...

Ja idag hurrar vi för mig för det e min födelsedag=) Inte illa att lilla jag ska bli 24 år gammal... Vem kunde anan att tiden skulle gå så snabbt.. Idag blev det en väldigt lång dag på jobbet, hade inga planer på att fira nåt idag men det ändrades när Madde kom och överraskade mig på hotellet i morse, trodde jag skulle träffa henne tidigast till jul men nu va hon här och självklart måste vi fira då.. Blev lite paket, blommor mat och vin.. Mycket trevlig kväll och väldigt oväntat.. Tack vännen!!!

Har även fått väldigt fin present från Christofer.. Vi ska på spaweekend tillsammans, hur underbart är inte det?? han kan han min fina kille.. Fick även sims 3 så får se hur social jag kommer vara de närmaste dagarna..haha.. Han är på träning nu men längtar tills han kommer hem så vi kan mysa lite..

Är tyvärr en lång jobbdag som väntar imorrn oxå så borde nog avrunda denna dag och för första gången krypa i säng som en 24 åring..

Tack för en mängd fina grattishälsningar både på sms och facebook..


Fick bli en härlig sommarbild..  Kändes bättre än något från denna gråa dag=)

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis:)

sims3 är förvirande, finns för mycket att göra "/

<33

2009-10-22 @ 16:03:42
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu