Kalas..

Imorrn blir det födelsedagskalas här hemma 10 glada tejer är bjudna och jag tror det kommer bli väldigt mysigt.. är mycket fix innan bara.. Jag e en tjej som tänker på detaljer så har ägnat hela förmiddagen till att förbereda lägenheten och se till att jag har allt till maten, porslin, tillräckligt med sittplatser osv.. JObbar till kl 14 imorrn och gästerna är bjudna till kl 19 så hoppas att jag hinner klart i tid.. Har gjort upp ett schema för vad som ska göras när och max tid varje grej får ta.. Kommer väl ändå sluta med att jag står mitt uppe i matlagningen när gästerna börjar komma i mjukisbyxor och utan smink..haha.. Men ska verkligen försöka bli klar i tid, det ska gå om jag följer schemat.. Måste dra till jobbet nu.. Ingen rast ingen ro..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Bilder tack! ;)

Love /M

2009-10-25 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu